vineri, 19 noiembrie 2010

piept de curcan cu garnitura de orez si cartofi noi

 pentru 2 persoane:
4 felii de piept de curcan
80 gr orez
1 kg cartofi noi
6 ciupercute taiate
2 lingurite de linte rosie
ulei,o lingura
un cubulet pui maggi
,sare,piper,patrunjel,morcov ras(putin)

--spalam cartofii noi(nu-i curatam)ii punem in tava cu putin ulei,presaram sare ,piper,
--tot in tava punem 2 castronele cu orez(40 gr de fiecare),apa,cateva
picaturi de ulei,jum de cub maggi,ciupercute taiate(din conserva)o lingurita de linte rosie

bagam tava o jumatate de ora la cuptor,180,la mijloc
servim cu felii de curcan fiert sau afumat,,,patrunjel tocat,morcov ras,rosii,,grill de ceva,avem timp sa facem in 30 minute
daca aveti rabdare sa se raceasca,orezul se va rasturna frumos(eu nu am avut,si l-am servit obisnuit)

sau eu am avut pregatit cu o zi in urma din
frozen whole turkey breast  ,care are tot ce-i trebue si il tii aproximativ 3 ore la cuptor,la 180,mijloc

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu