luni, 8 august 2011

tort leu

un tort pentru sotul meu
pandispan imbracat si pictat cu ciocolata


 din resturi amestecate cu ciocolata,puse in formite,presat,la frigider,ornam cu felie de pandispan taiat inima si facem trandafiri si fundite
asta e pentru un an de blog
va invit sa serviti pe toti cei ce au intrat pe blogul meu,va multumesc

am folosit blat de ciocolata,sa pot lipi picioarele,
am taiat discuri din ce in ce mai mari din foaia de pandispan(2 oua,1 lingura zahar praf,2 faina cernuta,pusa in tava,cu hartie unsa cu putin ulei si apa
in picioare se infig bete folosite pentru grill,la fel si capul,
coada se taie din pandispan,margine cu foarfeca,dreptunghiul mic,apoi pe lungime,
corpul,un pandispan,feliat,pe lung,umplut cu crema maro
la fiecare etapa se baga in frigider pentru intarire
pentru montat se foloseste crema mai deschisa la culoare,e mai usor dupa la pictat(lucru pe care nu l-am facut)
dupa ce am dat forma ,il sculptam,cu atentie,cu un cutit foarte ascutit,si-l pictam
am folosit ciocolata menaj,un minut microunde si am adaugat ciocolata cu lapte atat cat a cerut sa fie o buna crema de uns
putin colorant rosu
am facut 5 culori de la alb la maroniu-roscat,pictand cu scobitor si cutit(alta tehnica n-am,ha,ha.,rudimentar se lucreaza in bucataria mea)

46 de comentarii:

  1. Wow! Arata super! La multi ani sotului tau! Cu siguranta e mandru sa aiba o sotie atat de priceputa!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani sotului tau.Sa aveti parte de multa sanatate si fericire.Tortul este superb.Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. va multumesc pentru urari,pupici,o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai ce frumos!!!!!foarte reusit!Felicitari!
    O saptamana placuta iti doresc!
    La multi ani sotului si nu in ultimul rand blogului!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte reusit si frumos!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multi ani fericiti langa tine!:))Superb tortul!

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari!
    Tortul e deosebit...si sunt convinsa ca si sotul tau e deosebit daca i-ai dedicat atata munca si atata dragoste !!! Sa fiti sanatosi si fericiti!

    RăspundețiȘtergere
  8. Страшно добра ! Да ти е жив и здрав !

    RăspundețiȘtergere
  9. Oau , am ramas uimita , pare un leu adevarat, super fain... La mult ani sotului, sa fiti sanatosi si fericiti! Si la multi ani pentru un an de blog! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  10. Un tort minunat facut cu pasiune si multa munca.La multi ani sotului tau si sa te bucuri cat mai mult de el,sa te iubeasca si sa te faca fericita!!!!
    Iar pentru blog ,cat mai multe retete sa ne incanti privirile !!!!
    Te-am pupat si-ti doresc o saptamana minunata!!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. va pup cu drag,multumesc mult pentru frumoasele cuvinte,pentru urari,asta ma obliga ,
    am muncit 2 zile ,nu mult,
    putea sa iasa si mai bine pentru ca merita sotul meu,
    o saptamana minunata si voua,pupici din Qatar
    thank you

    RăspundețiȘtergere
  12. dar ce rabdare ai tu!!!minunat,l-ati taiat? nu cerd ca ati stricat o asa opera,te pup

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani cu sanatate !!!!
    Tortul se vede ca e special ;).. bravooo!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Felicitari e superb ! Esto o artista adevarata!

    RăspundețiȘtergere
  15. Este super tortul,bravo!La multi ani sotului tau!

    RăspundețiȘtergere
  16. Superb tortul... Sa zici secretul prepararii si asamblarii!
    La multi ani si la mai multe retete pe blog...

    RăspundețiȘtergere
  17. bravo!!o adevarata capodopera!!!felicitati!! si la multi ani sotului!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. va multumesc,transmit urarile voastre,pupici
    Felis adaug poze de la asamblare,o zi placuta

    RăspundețiȘtergere
  19. Rudimentar sau nu,oricat m-as chiori,n-as reusi sa-l fac asa ,sculptorita esti,ti-a iesit super bine,ai dat explicatii,dar e prea greu pt priceperea mea,imi place ca are un fund frumos :-)) la fel si ochisorii,prea blanzi pt un leu fioros,poate ca-i domesticit,felicitari !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Si un calduros La multi ani!!! sotului tau,scz. am uitat

    RăspundețiȘtergere
  21. La multi ani sotului tau, torul este superb !!!

    RăspundețiȘtergere
  22. ha,ha Doinitza,simpatica remarca,multumesc pentru urari
    multumesc Mandala

    RăspundețiȘtergere
  23. Foarte reusit!Cîta rabdare!La multi ani,sarbatoritului!
    Salutari :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Foarte frumos leul tau.Multi ani sanatosi si fericiti sarbatoritului.Te astept si pe la mine.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  25. davvero originale e golosa! bravissima! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Doamne ce minu natie ai facut tu aici ! Bag seama ca dansul merita !La multi ani sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  27. Nu pot sa spun decat NOTA 10 PLUS.

    RăspundețiȘtergere
  28. Superb leul... La multi ani sotului, la multi ani pentru un an de blog si la cit mai multe retete minunate... Mie mi-ar fi mila sa musc din tortulet... e prea frumos... Felicitari !!!

    RăspundețiȘtergere
  29. multumesc mult Pansy,Daniela
    Haplea bine ai venit,multumesc pentru nota

    RăspundețiȘtergere
  30. Ma bucur ca am poposit pe blogul tau, imi plac tutoriale tale. Multumesc ca le impartasesti cu noi !! :*

    RăspundețiȘtergere
  31. La multi ani, leului tau!!! Nemaipomenit tortul, eu aveam asa un leu de portelan pe vremuri...si praiturelele cu trandafiri sunt minunate...La multi ani pt. blog si la cat mai multe retete reusite! :*

    RăspundețiȘtergere
  32. bine ai venit Andrada
    multumesc Liana10

    RăspundețiȘtergere
  33. Ina,
    Wau !Cata rabdare !
    Felicitari Omului de ziua lui .
    Felicitari si tie ca esti artista . :)
    Va doresc multe,multe zile fericite impreuna.

    RăspundețiȘtergere
  34. Wow , super tortul........cred ca ai muncit foarte mult la el....felicitari

    RăspundețiȘtergere
  35. multumesc Myra,am muncit ceva ca sant nepriceputa,mi-a luat 2 zile,dar a meritat ca i-a placut sotului meu,si fetelor ,
    mi-au facut multe complimente la aceasta postare,
    pupici tuturor

    RăspundețiȘtergere