luni, 17 octombrie 2011

tort cu maci


pentru blat:

6   oua
6 linguri zahar
6 linguri faina
50 gr nuci
50 gr alune de padure
50 gr ciocolata 70% cacao,rasa
o lamaie rasa
vanilie

crema 200 gr unt frecat cu 100 gr zahar praf plus o lingura cacao


 imbracat in marshmallow

 colorant,unt ,zahar praf pentru modelare

40 de comentarii:

  1. Imi plac macii tai! trebuie sa imi fac curaj sa ma apuc si eu, ca am pe lista si bujorii!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc mult ,Giovana,Nico,voi santeti adevarate maestre in torturi

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumosi si delicati sunt macii.Minunat.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ca intotdeauna am ramas foarte placut surprinsa.Pupici si o saptamana placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Perfecti macii pe fondul ala verde!Felicitari,e super!

    RăspundețiȘtergere
  6. Minunat tortul,la fel si florile,felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. ffffoarte frumos!!!arata super!felicitari!!o zi frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumos!Felicitari!
    Alynusa

    RăspundețiȘtergere
  9. raman uimita de cate ori intru pe blogul tau , faci niste torturi superbe , felcitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Si macii arata super, la fel ca bujorii!

    RăspundețiȘtergere
  11. arata grozav tortul tau !nu te laud degeaba!chiar imi place.e simplu,elegant si primavaratic in acelasi timp !

    RăspundețiȘtergere
  12. Am zambit cu gandul la vara, foarte frumoase torturi faci!

    RăspundețiȘtergere
  13. Minunat, nu m-as indura sa-l mananc. O duminica frumoasa, Odorica

    RăspundețiȘtergere
  14. O frumusete de maci,imi plac tare mult cum te-au iesit!
    O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  15. I can't believe my eyes this cake is perfect, so beautiful! Take a look at my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    RăspundețiȘtergere
  16. Superb tort... si culorile sunt f frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce culori indraznete si totusi asa de placute,imi place combinatia,iar macii,sunt perfecti pe verdele ala crud,pupicei

    RăspundețiȘtergere
  18. va multumesc tuturor,o seara placuta,va pup,va mai astept

    RăspundețiȘtergere
  19. Original si foarte frumos!
    Felicitari!...si o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  20. che meraviglia! complimenti davvero! Un bacio :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Super frumos tortul :)
    Nu stiu de ce nu pot sa-ti urmaresc blogul:(
    O zi frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  22. une superbe réalisation, bravo
    bonne journée

    RăspundețiȘtergere