joi, 11 noiembrie 2010

ciorba de fasole cu pastrama de vita



o ciorba de fasole,cred,toti poftim si vrem sa fierbem,
eu am facut-o cu pastrama de vita
 se pune apa la fier,mai multa,cand clocoteste punem boabele ,un pumn de sare mare,lasam in  cateva clocote,strecuram,spalam foarte bine(fasolea nu se va sara dar pierde din tarie,vom putea manca multa fasole fara durere de stomac sau gaze)

am fiert  fasolea(mai multa -ca jumatate ,fara zeama ,am bagat-o in congelator sa o pasez cu usturoi altadata)
-- separat intr-o cratita,am calit un pic ,in ulei:o ceapa,cu morcov,-taiat mic,putina telina,putina radacina patrunjel,tocate marunt

le-am pus ,dupa ce s-au calit un pic, in oala cu fasole,am adaugat ardei gras,4,5 rosii decojite si taiate,felii,
mai fierbem 20 minute
adaugam sare,piper,un ardei mic iute(cine vrea mai condimentat)putin marar,frunze si tija de telina,taiate marunt,si pastrama de vita,un cub de maggi de vita(daca mai e cazul),mai fierbem 5 minute
dam jos,adaugam o legatura de patrunjel taiat si o jumatate morcov ras pe razatoarea mica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu