luni, 28 martie 2011

tort cu ciocolata


un tort rapid,gustos,o mica portie la cafea in fiecare dimineata

ingrediente:

200 gr ciocolata 70 % cacao
400 gr smantana proaspata
200 gr unt
300 gr biscuiti dulci sfarimiciosi
100 gr alune
100 gr zahar praf
10 gr gelatina praf(diluata in 3 linguri apa fierbine)

intr-o tava in care punem oven bag,presam blatul din 
1-biscuit si alune mixate,amestecat cu untul mixat putin

facem crema:
2- frisca din smantana si zahar praf,amestecam cu ciocolata topita si racita si gelatina


punem peste blat si lasam cel putin o ora in frigider
ornam,am invatat sa fac pasta de zahar si m-am jucat putin ,inspirata de ursulica primit de martisor


8 comentarii:

  1. ce frumosss!...atat totruletul cat si ursuletul din pasta de zahar:)

    o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac tare mult torturile cu ciocolata....si al tau arata foarte bine!
    O saptamana minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos e ursuletul tau ! Ai talent ,felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. va multumesc mult pentru aprecieri
    si eu va urez o saptamana frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  5. O felieee vreau si eu! Ce dulce-i Martinica, fain ti-a iesit! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. felicitari pentru ursulet. foarte reusit ca de altfel tot tortul :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumos realizat tort dar si ursuletul...

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte frumos si foarte bun
    si eu vreau o portie

    RăspundețiȘtergere